Gyakran ismételt kérdések

Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hová fordulhatok segítségért?

Ügyfélszolgálatunkon, telefonon és elektronikus úton is készségesen adnak felvilágosítást, illetve személyre szabott segítséget

Rendelés visszaigazolás:

A rendelés befejezése után egy automatikus rendelés visszaigazoló emailt kapsz, mely tartalmazza a rendelésed részleteit. Kérjük minden esetben ellenőrizd  a személyes adatokat és a kiválasztott terméket, ruhaneműknél pedig a pontos méretet . Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak emailjei (legfőképp Citromail, Freemail). Kérjük, ha nem érkezett meg visszaigazolásunk, ellenőrizze postafiókja spam mappáját .

Szállítás megkezdése:

A csomag felvételekor, értesítő email megy a megrendelőnek a termék elindulásáról és a másnapi szállításról. A GLS futárszolgálat kiszállítása napján SMS vagy e-mailes tájékoztatást küld megadott elérhetőségekre, amiben megjelöli a kézbesítés 3 órás időintervallumát. A kiszállítással kapcsolatban bővebb információkról hétfőn 8:00 - 17:00 óra között, a +36 1 802 0265 telefonszámon érdeklődhet a megrendelő nevének ,címének megadása után.

Mennyi ideig tart a termék kiszállítása?

Szállítási információk:

- A termékek sokszínűsége és a szezononkénti váltások miatt, az értékesítés nem csak raktárkészletről történik ! Ezért a termékek nagy részénél, a szállítási határidő 6-8-munkanap alatt történik. Kiemelt időszakokban (labdarúgó világbajnokság, Európa bajnokság, karácsony, húsvét és a feliratozott mezeknél) a szállítások hosszabb ideig is eltarthatnak, ilyenkor célszerű telefonon vagy e-mailen egyeztetni az ügyfélszolgálattal, az árú lehetséges érkezéséről.

- Ha a kiválasztandó termék megtalálható a 24-48-h órás szállítással”elnevezésű dobozban, és azt zöld színű felirat is jelzi, akkor a munkanapokon 14-h-ig leadott rendeléseiket másnapra kiszállítjuk.

Amennyiben méret illetve készlethiány jellegű probléma merülne fel, azt öt munkanap alatt jelezzük megrendelőinknek.

Milyen lehetőség áll rendelkezésre abban az esetben, ha az első kézbesítés sikertelen?

A GLS futár szolgálat , minden esetben telefonon vagy SMS-ben értesíti a megrendelőt a csomag várható érkezéséről, így a pontos időpontot is meg lehet vele beszélni. Amennyiben mégsem tartózkodik a helyszínen a megrendelő, a futárszolgálat további két alkalommal megkísérli a csomag kiszállítását.

Termék visszaküldésének módja:

A rossz méretű vagy elállási jogként visszaküldésre szánt márkavédett termékeket (Adidas,Puma ,Nike ) minden esetben kérnénk, az eredeti vonalkódos nylon tasakba visszacsomagolni  szíveskedjenek. Ezt követően egy borítékba/dobozba beletenni és úgy visszaküldeni címünkre.

Címünk:2000.Szentendre.Nap u.52/4