Webáruházunkban kizárólag eredeti, licenszes termékek kaphatók!

Minden vásárlás utánvétellel történik, kivéve ha vásárló előre jelzi utalási szándékát. Ez utóbbi a kisebb összegű rendeléseknél célszerű.

Szállítási információk:

- A termékek sokszínűsége és a szezononkénti váltások miatt, az értékesítés nem csak raktárkészletről történik ! Ezért a termékek nagy részénél, a szállítási határidő 6-8-munkanap alatt történik. Kiemelt időszakokban (labdarúgó világbajnokság, Európa bajnokság, karácsony, húsvét és a feliratozott mezeknél) illetve a koronavírus járvány miatt a szállítások hosszabb ideig is eltarthatnak, ilyenkor célszerű telefonon vagy e-mailen egyeztetni az ügyfélszolgálattal, az árú lehetséges érkezéséről.

- Ha a kiválasztandó termék, illetve a méret megtalálható a 24-48-h órás szállítással”elnevezésű dobozban, és azt zöld színű felirat is jelzi, akkor a munkanapokon 14-h-ig leadott rendeléseiket másnapra kiszállítjuk.

Amennyiben méret illetve készlethiány jellegű probléma merülne fel, vagy hosszabb szállítási határidő várható, azt öt munkanap alatt jelezzük megrendelőinknek.

-A Brexit és azt követő vámeljárások miatt a kiszállításban hosszabb kiszállítási határidő várható, amenyiben sürgős a rendelés, célszerű az ügyfélszolgálattal rendelés leadása előtt telefonon egyeztetni

Amennyiben méret illetve készlethiány jellegű probléma merülne fel, vagy hosszabb szállítási határidő várható, azt öt munkanap alatt jelezzük megrendelőinknek.

Rendelési információk

A vásárlás regisztrált és vendég felhasználóink számára is lehetséges.

A kosárban a megrendelés gombra kattintva tud regisztrálni, illetve belépni saját fiókjába.

A regisztráció csupán 1 percet vesz igénybe, de számtalan előnnyel jár.A személyes fiókjában megtekintheti régi és új megrendeléseit, kuponjait, kedvezményeit, illetve módosíthatja személyes adatait, szállítási címeit.

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, válassza a „kosár frissítése” gombot.

3. Megrendelés. (Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. Ha még nem, akkor a kosár tartalmának törlődése nélkül tud regisztrálni és folytatni a megrendelés menetét.)

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!

Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára, különösen az e-mail cím, telefonszám, kézbesítési cím, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. Regisztráció után saját fiókjában bármikor tudja módosítani személyes adatait!

A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Belépés, illetve regisztráció után a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

4. Szállítási és Számlázási cím megadása (ha eltér az alapértelmezett címtől) valamint üzenet hozzáfűzése (áfás számla igényét kérjük előre jelezze és adja meg adószámát a megjelölt helyen).

5. Szállítási mód kiválasztása. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elfogadása.

6. Fizetési mód kiválasztása.

7. Megrendelés megerősítése.

8. A megrendelés elküldését követően a regisztrációkor megadott e-mail címre visszaigazoló levelet küldünk. Ha a visszaigazoló e-mailt nem jelenik meg a beérkező leveleknél, lehetséges, hogy az Ön SPAM szűrője a SPAM-ek közé tette. Ha ott sem találja, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, az esetleges rendszerhibák miatt.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-17 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben tájékoztatja, a megrendelőt, amikor a megrendelt terméket vagy termékeket átadja a futárszolgálatnak. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-8 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A webáruházban kínált termékek adatainak és árainak helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de a felmerülő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a webáruház üzemeltetője nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD futárszolgálat teljesíti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabás

DPD szállítási díj: 1.590.- ft/ csomag

A Magyar Postával történő szállítás esetén kizárólag ajánlott küldeményként küldünk csomagot! Amennyiben ezt a szállítási módot választotta, rendelése után felvesszük Önnel a kapcsolatot a pontos szállítási költség egyeztetése miatt.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.