Gyakran ismételt kérdések

Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hová fordulhatok segítségért?

Ügyfélszolgálatunkon, telefonon és elektronikus úton is készségesen adnak felvilágosítást, illetve személyre szabott segítséget

Rendelés visszaigazolás:

A rendelés befejezése után egy automatikus rendelés visszaigazoló emailt kapsz, mely tartalmazza a rendelésed részleteit. Kérjük minden esetben ellenőrizd  a személyes adatokat és a kiválasztott terméket, ruhaneműknél pedig a pontos méretet . Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak emailjei (legfőképp Citromail, Freemail). Kérjük, ha nem érkezett meg visszaigazolásunk, ellenőrizze postafiókja spam mappáját .

Szállítás megkezdése:

A csomag felvételekor, értesítő email megy a megrendelőnek a termék elindulásáról és a másnapi szállításról. A GLS futárszolgálat kiszállítása napján SMS vagy e-mailes tájékoztatást küld megadott elérhetőségekre, amiben megjelöli a kézbesítés 3 órás időintervallumát. A kiszállítással kapcsolatban bővebb információkról hétfőn 8:00 - 17:00 óra között, a +36 1 802 0265 telefonszámon érdeklődhet a megrendelő nevének ,címének megadása után.

Mennyi ideig tart a termék kiszállítása?

Szállítási határidők:

A termékek sokszínűsége és a szezononkénti váltások miatt, az értékesítés nem csak raktárkészletről történik ! Ezért a termékek nagy részénél, legfőképp az ajándéktárgyak esetében, a szállítási határidő 3-8-munkanap alatt történik. Kiemelt időszakokban (labdarúgó világbajnokság, Európa bajnokság, karácsony, húsvét és a feliratozott mezeknél) a szállítások hosszabb ideig is eltarthatnak, ilyenkor célszerű telefonon vagy e-mailen egyeztetni az ügyfélszolgálattal, az árú lehetséges érkezéséről.

Az ennél hosszabb szállítási határidő esetén e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Ha a kiválasztandó termék megtalálható a 24-48-h órás szállítással”elnevezésű dobozban, és azt zöld színű felirat is jelzi, akkor a munkanapokon 14-h-ig leadott rendeléseiket másnapra kiszállítjuk.

Amennyiben méret illetve készlethiány jellegű probléma merülne fel, vagy hosszabb szállítási határidő várható,azt három munkanap alatt jelezzük megrendelőinknek.

Milyen lehetőség áll rendelkezésre abban az esetben, ha az első kézbesítés sikertelen?

A GLS futár szolgálat , minden esetben telefonon vagy SMS-ben értesíti a megrendelőt a csomag várható érkezéséről, így a pontos időpontot is meg lehet vele beszélni. Amennyiben mégsem tartózkodik a helyszínen a megrendelő, a futárszolgálat további két alkalommal megkísérli a csomag kiszállítását.

Termék visszaküldésének módja:

A rossz méretű vagy elállási jogként visszaküldésre szánt márkavédett termékeket (Adidas,Puma ,Nike ) minden esetben kérnénk, az eredeti vonalkódos nylon tasakba visszacsomagolni  szíveskedjenek. Ezt követően egy borítékba/dobozba beletenni és úgy visszaküldeni címünkre.

Címünk:2000.Szentendre.Nap u.52/4